alisameti1362 alisameti1362 .

alisameti1362

تببليغات گوگل ادز براي دامنه IR

 

خوشبختانه جديدا گوگل ادز امكان تبليغ مستقيم وب سايت با دامنه آي آر (ir) را فراهم نموده است تا ديگر نياز به دامنه هاي بين المللي جهت صرفا تبليغات در گوگل نباشد فقط تنها محدوديتي كه وجود دارد اين است كه تبليغات گوگل دامنه IR شما آمريكا نمايش داده نميشود .

 

تبليغات گوگل ادز يكي از هوشمندانه ترين نوع بازايابي و تبليغات هدفمند در عصر نوين مي باشد كه مورد توجه 90 درصد كسب و كارهاي موفق قرار گرفته است.

 

سفارش در گوگل با سيستم شيك رنك

در اين سيستم شيك رنك محاسبه هزينه ها به صورت كليك ميباشد و بر اساس هر كليك مبلغي از شارژ كلي كمپين گوگل ادوردز خريداري شده كاربر كسر ميگردد و تا زمان اتمام شارژ بصورت نامحدود سفارش شما در گوگل به نمايش در مي آيد .

پس بنابراين كاملا هوشمندانه بودجه شما جهت تبليغات مصرف مي شود.

 

 

1- سرعت

اين مورد تقريبا از جذاب ترين بخش هاي تبليغات گوگلي است و چيزي است كه به بهترين نحو مي تواند شركت ها را شگفت زده كند از اينكه مي توانند جذب مشتريان آنلاين دريافت كنند.

تبليغات كليكي به شدت مي تواند سريع تر از سئو براي شما نتايج مطلوب را به ارمغان بياورد. به معناي واقعي كلمه شما مي توانيد بلافاصله جايگاه خود را به سمت اولين رتبه و در بالاترين جايگاه از موتورهاي جستجوگر ارتقا دهيد. اين نكته مهم است كه به ياد داشته باشيد كه اگر شما با دقت بودجه بندي نكرده باشيد، ممكن است بودن شما در صدر تمامي جستجوها تنها براي مدت كوتاهي باقي بماند.

هر آن چه گفته شد به اين معنا نيست كه شما نيازي به انجام سئو نداريد، چون اين روش تبليغات كاملا به بودجه شما بستگي دارد. اگرچه كه اين روش يكي از قدرتمندترين روش ها براي جذب ترافيك به وب سايتتان است، به تر است بطور همزمان نيز روي سئوي وب سايتتان كار كنيد تا شما را به صفحه اول گوكل و در جستجوهاي اول نشان دهد.

 

2- گوگل بشدت روي تبليغاتش پافشاري و اصرار دارد

زمان زيادي نگذشته از وقتي كه گوگل تنها ۱ تا ۲ تبليغ را در صفحه اول خود به نمايش مي گذاشت و بقيه را به ستون سمت راست منتقل مي كرد. اما اكنون تمام تبليغات را بالاي ساير جستجوها قرار مي دهد.(و بعضي را پايين). كه حتي مي تواند نتيجه به مراتب بهتري از سئو را در ذهن مخاطبان بوجود آورد.

حتي اگر شما كلمات كليدي منحر به موقعيت مكاني خاصي را انتخاب كرده باشيد نتايج جستجوي گوگل به مراتب پايين تر از تبليغات گوگل و حتي نقشه گوگل ظاهر خواهد شد. و اين فقط با تبليغات در نتايج جستجو پايان نمي يابد.

گوگل آگهي هاي بيشتري را در مكان هاي بيشتري نمايش مي دهد. گوگل نتايج خريد را در ستون سمت راست نتايج جستجو و گاهي اوقات در بالاي يك جستجوي تصوير نمايش مي دهد. معناي آن كاملا مشخص است.

گوگل مي خواهد به كساني كه به گوگل كمك مي كنند كمك كند. باز هم تاكيد مي كنيم كه اين قضيه به اين معنا نيست كه نبايد ديگر نگران جستجوي ارگانيك گوگل باشيد، اين فقط به اين معناست كه گوگل به شما اين اجازه را مي دهد تا در هنگامي كه داريد به كمك سئو روي رتبه بندي خود كار مي كنيد بتوانيد جايگاه بالايي در جستجوي گوگل داشته باشيد. سئوي شما بايد ادامه داشته باشد تا آن دسته از مخاطباني كه به دنبال نتايج جستجوي گوگل به تنهايي هستند و تبليغات را دوست ندارند نيز بتوانيد جذب كنيد.

 

3- تست كردن

كمپين تبليغات در گوگل ادوردز به شما اجازه مي دهد تا تمامي جنبه هاي تلاش هايتان را بررسي كنيد، از متن و عكس تبليغتان گرفته تا صفحه ي ورود و زمان هايي از روز كه تبليغتان براي جستجوگران نمايش داده مي شود. شما مي توانيد از تمامي ابزارهاي موجود براي تست كردن استفاده كنيد و بعد حتي تصميم به اعمال تغييرات فوري بزنيد.

 

نكته ي بسيار مهم در اين جا اتخاذ تصميمات آگاهانه است.

همه چيز قابل اندازه گيري است. شما مي توانيد ببينيد كه چه اقداماتي جواب مي دهد و كدام كارها را نبايد انجام دهيد. شما به سرعت مي توانيد هر تبليغي را متوقف و يا حذف كنيد و يا آن را تغيير دهيد. اگر متوجه شويد كه برخي از صفحات فرود (لندينگ پيج) شما مناسب نيستند شما مي توانيد به راحتي محتواي آن را تغيير دهيد تا براي شما موثرتر باشند.

شما همين ترفند هايي كه اينجا انجام مي دهيد را مي توانيد با ساير روش هاي تبليغاتيتان انجام دهيد به طور مثال با شبكه هاي اجتماعي انجام دهيد و مطمئن شويد فرايند تبليغاتي شما دارد به درستي عمل مي كند.

 

4- گسترش امكانات

صرفا به خاطر اينكه با يك دسته كلمات كليدي تبليغاتتان را شروع كرده ايد به اين معنا نيست كه در آينده نمي توانيد آن را توسعه دهيد. در حقيقت شما هميشه بايد آماده گسترش و يا تغيير كلمات كليدي منتخب خود باشيد. اين مورد مي تواند به شما كمك كند تا از چيزهايي كه مشتريانتان روزانه جستجو مي كنند عقب نمانيد.

اين نوع تحقيق به بخش هاي ديگر كمپين شما نيز كمك خواهد كرد. همانطور كه كلمات خوب و مناسب بيشتري را پيدا كنيد و نرخ تبديل بالا را كشف مي كنيد، مي توانيد از تلاش هاي SEO خود براي پياده سازي اين كلمات كليدي و موضوعات استفاده كنيد.

 

5- انعطاف پذيري

گوگل ادوردز به شما اين اجازه را مي دهد تا از متغيرهاي بسياري استفاده كنيد. از امكانات انتخاب متغيرها روي كلمات كليدي گرفته تا زمان و مكان دقيقي كه مي خواهيد تبليغتان منتشر شود.

 

6- هزينه هاي خود را كنترل كنيد و هزينه هاي تبليغات خود را به دقت مديريت كنيد

بخشي از انعطاف پذيري اين روش اين قابليت است كه شما مي توانيد حداكثر هزينه روزانه خود را تنظيم كنيد.در اين صورت شما هيچ گاه حتي به طور تصادفي نيز بيشتر از بودجه روزانه خود را خرج نخواهيد كرد.

شما همينطور مي توانيد ميزان بودجه خود را در هر زمان كه دوست داريد تغيير دهيد، مثلا اگر بودجه ي زيادي را به تبليغاتي اختصاص داده ايد كه به خوبي كار مي كند و به سرعت در طول روز به پايان مي رسد ، مي توانيد به راحتي آن را افزايش دهيد.

اين نوع تبليغات مي توانيد تا حدي وابسته به موفقيت شما در ساير حوزه هاي تبليغاتي باشد. براي مثال اگر تبليغات شما در ساير فضاهاي بازاريابي به خوبي پيش مي رود، مي توانيد هزينه هاي خود را بيشتر به آن سمت هدايت كنيد يا اگر تلاش هاي شما بر روي سئو دارد جواب مي دهد، مي توانيد سرمايه گذاري خود را كم تر كنيد و از مزاياي جست و جوي گوگل استفاده كنيد.

 

مهم ترين موضوع مرتبط بودن است گوگل مي خواهد

تبليغاتي را به كاربرانش تحويل دهد كه مربوط به عبارت هايي است كه آن ها جست و جو مي كنند. در واقع دليلش آن است كه گوگل مي خواهد تا آن ها روي تبليغات شما كليك كنند. و مردم دقيقا مي خواهند روي چيزي كليك كنند كه بيشترين ارتباط و نزديكي را با نيازهاي آن را داشته باشد. گوگل اين مورد را با كمك امتياز كيفيت قضاوت مي كند.

اگر كلمات كليدي شما داراي امتياز كافي باشد، شما جايگاه تبليغاتي بهتري را در گوگل، بازديد بيشتر و كليك بيش تري را دريافت خواهيد كرد. امتياز كيفيت بالاتر همچنين مي تواند به كاهش هزينه شما به ازاي هر كليك كمك كند.

در نتيجه شما مي توانيد ترافيك بيشتري را در ازاي هزينه ي كم تري دريافت كنيد.

يك كمپين تبليغاتي گوگل ادوردز به خوبي با ساير تلاش هاي تبليغاتي شما يكپارچه مي شود. اين امر به شما اين اطمينان را مي دهد كه امتياز كيفيتي شما بالا خواهد ماند و ميزان كليك دريافتي شما افزايش خواهد يافت.

آيا آماده ايد تا كمپين گوگل ادوردز خود را سفارش دهيد و فرصت هاي جديدي را به كسب و كار خود اضافه كنيد؟

اينجا كليك نماييد .

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۴۶:۰۸ توسط:alisameti موضوع: نظرات (0)

تاثير قصه گويي بر رفتار و آينده كودكان

چرا بايد والدين براي كودكان فصه بگويند
 تاثير قصه گويي و فوايد قصه صوتي گويي بر تربيت كودك كمكي بزرگ به والدين است. كودك شما اختلالات رفتاري دارد كه شما بعد از امتحان كردن هزار و يك راه متاسفانه گاهي به تنبيه رو مي آوريد اما بهتر است دست نگاه داريد و با اصول و روشهاي درست تربيت كودك با قصه خواندن بيشتر آشنا شويد.

گاهي يك قصه مي تواند تاثيري بر زندگي و آينده ي كودك بگذارد كه ده ها آموزش از آن عاجز است....

 اختلال هاي رفتاري طبقه اي از رفتار كودك است. كودكاني كه رفتارشان به اين طبقه تعلق دارد از ميزان شرارت و شيطنتي كه ويژگي گروه سني آن هاست پا را فراتر مي گذارند. آن ها به طور جدي حقوق مسلم ديگران را زير پا مي گذارند و يا قوانين عمده اجتماعي را خدشه دار مي كنند. گاهي بسياري از كودكان از نظر هيجاني نيز با مشكل رو به رو مي شوند و در معرض افسرده شدن قرار مي گيرند. اختلالات هيجاني رفتاري به شرايطي اطلاق مي شود كه در آن پاسخ هاي هيجاني و رفتاري در مدرسه با هيجان هاي فرهنگي، سنتي، و قومي تفاوت داشته باشد؛ به طوري كه در عملكرد تحصيلي فرد، مراقبت از خود، روابط اجتماعي، سازگاري فردي، رفتار در كلاس و سازگاري در محيط كار نيز تأثير منفي داشته باشد. اغلب كودكان با اختلالات رفتاري احساسات منفي دارند و با ديگران بدرفتاري مي كنند. در بيشتر موارد، معلمان و هم كلاسي ها آن ها را طرد مي كنند، در نتيجه فرصت هاي آموزشي آنان كاهش مي يابد. به رغم مشكلات فراواني كه اين كودكان با آن مواجه اند، بيشتر آن ها تا سال ها پس از ورود به مدرسه شناسايي نمي شوند مگر اين كه اختلالات رفتاري و مشكلات تحصيلي آنان تشديد شود. 

بسياري از بزرگسالان تحمل رفتارهاي كودكان با اختلالات رفتاري را ندارند و به تنبيه آنان نيز متوسل مي شوند. اين كودكان در مقايسه با همسالان بهنجار خود در جنبه هاي مهم زندگي محدوديت دارند و در تعاملات اجتماعي با مشكلات جدي مواجه اند. ناتواني هاي اين كودكان از رفتارهاي آن ها ناشي مي شود. قصه درماني در سال هاي اخير به صورت يكي از فنون بازي درماني مطرح شده است. استفاده از قصه درماني به مثابه يك فن درماني فقط به درمان مشكلات روان شناختي كودكان منجر نمي شود. در قصه درماني فرض بر اين است كه تغيير در زبان و ادبيات قصه هاي زندگي فرصت هاي جديدي براي رفتار و روابط با ديگران ايجاد مي كند.

تاثير و فوايد قصه خواندن بركودكان 
كودكان از طريق داستان ها و افسانه ها با حقايق و تجربه هاي زندگي آشنا مي شوند. تأثيرپذيري از شخصيت هاي قصه، تقويت قدرت فهم و بيان، پرورش خلاقيت، آموزش زبان و افزايش گنجينه واژگان كودكان نيز از ديگر تأثيرهاي آموزشي و تربيتي داستان سرايي به شمار مي روند. در واقع داستان خلاقيت گسترده اي است كه با آن هر فردي مي تواند عقايد به ظاهر نامعقول را بازيابي و آن ها را جايگزين و استفاده سازنده از آن ها را مطرح كند.  

داستان سرايي به مثابه تدبيري مداخله اي براي آموزش مي تواند دانش آموزان را به كشف معناي منحصر به فرد بودن خود ترغيب كند و توانايي آن ها را براي برقراري ارتباط واقعي بين افكار و احساسات افزايش دهد. مهارت هاي كلامي مي تواند توانايي دانش آموزان را براي حل و فصل اختلاف بين فردي به صورت آرام و توأم با بحث و گفت و گو افزون سازد. بيان داستان و نيز گوش فرا دادن به آن دانش آموزان را به بهره گيري از تخيلاتشان تشويق مي كند. اين تخيل قوي مي تواند اعتماد به نفس و انگيزش شخصي را در دانش آموزان افزايش دهد، زيرا آنان خود را براي نيل به اميال و آرزوهايشان شايسته و توانا تصور مي كنند. 

تاثير قصه گويي بر درمان مشكلات رفتاري كودكان
 قصه ها مي تواند از نظر تربيت اجتماعي، عاطفي و اخلاقي در كودك نيز موثر واقع شوند

 قصه ها مي تواند از نظر تربيت اجتماعي، عاطفي و اخلاقي نيز موثر واقع شوند و بسياري از مقررات، هنجارهاي اجتماعي و دستورالعمل هاي زندگي را منتقل كنند. چگونگي روبرو شدن با مشكل ها، حل آن ها و بسياري از الگوهاي رفتاري در گروه ها و طبقه هاي مختلف اجتماعي و سني در داستان ها بيان مي شود. اگر والدين يا درمان گران قادر به فهم افكار سري كودك يا شناسايي احساس هاي پنهان او باشند، هر اندازه تفسيرهاي انجام شده نيز درست باشند، باز اين فرصت از كودك گرفته مي شود كه خود از طريق شنيدن پي در پي داستان و تفكر درباره آن به احساس رويارويي موفقيت آميز با مشكل خود دست يابد. به همين دليل است كه رويكردهاي داستاني به روان درماني تأكيد دارد و قصه ها در چگونگي رفتار و واقعيت هاي كودكان نقش موثري ايفا مي نمايد. قصه ها به كودكان راه حل هايي ارائه مي دهند كه غيرمنتظره و شگفت انگيز و در عين حال شدني و مثبت هستند. تلاش پژوهش گران و درمان گران منجر به استفاده از ادبيات و قصه و قصه درماني شده است.  

برخي از مسائل كودكان با مشكلات عاطفي و رفتاري از ضعف آگاهي و بهره نبردن از مهارت هاي اجتماعي، الگوي كلامي صحيح، رفتارهاي جامعه پسندانه، مهارت هاي ارتباطي و دوست يابي، مسئوليت پذيري، و غيره ناشي مي شود؛ پس آموزش اين مهارت ها به اين كودكان ممكن است تا حدودي از بروز اين مشكلات پيشگيري كند. درمان گران و روان شناسان كودك مي توانند جديت بيشتري براي استفاده از قصه در مداخله هاي درماني كودكان و نوجوانان نشان دهند و والدين و معلمان بهتر است استفاده گسترده تر از قصه هاي هدف دار را در برنامه هاي آموزشي و تربيتي كودكان بگنجانند به خصوص كه اين امر در سنت تربيتي فرهنگ ما جايگاه خاص خود را هم دارد.

در اين جا چند نمونه از راهبردهاي مهارت هاي اجتماعي را ذكر مي كنيم كه مربيان مي توانند براي آموزش آن ها از داستان استفاده كنند و براي اين كه كودك مطالب را بهتر درك كند از سوال هاي نيمه سازمان يافته نيز كمك بگيرند. اين راهبردها به كودكان پرخاش گر كمك مي كند تا تمايلات و رفتارهاي پرخاش گرانه خود را مهار كنند.

- پيوستن به فعاليت هاي ديگر

- ابراز خشم با لحن آرام

- ترك صحنه

- نپذيرفتن تقاضاهاي ديگران به شيوه اي مودبانه

- يادآوري سودمندي و مزاياي رفتار مناسب

- ناديده انگاشتن رفتار نامطلوب ديگران

- استفاده از جمله هاي تلفيقي

- هم دلي كردن

هزينه هاي درمان بازيگر قهوه تلخ تامين شد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۴۵:۳۰ توسط:alisameti موضوع: نظرات (0)